o Klemensie i konwentach

Już jutro premiera „Klemensa”! Kilka dni temu otrzymałem ciężką pakę z egzemplarzami autorskimi – książeczka wygląda naprawdę ślicznie, twarda oprawa, papier o porządnej gramaturze, no i te kapitalne ilustracje Tomka Leśniaka. Niby to już trzecia wydana książka, a cieszę się nią jak dziecko. Przy pisaniu bawiłem się kapitalnie i mam szczerą nadzieję, że choć część tej frajdy spłynie na czytelników. Naprawdę warto było czekać trochę dłużej niż zwykle, aby wreszcie wziąć do ręki efekt finalny. Bombeczka. Zapraszam niniejszym do księgarni, oczywiście ze szczególnym uwzględnieniem Powergraphowej.

W poprzedni weekend miał miejsce kolejny już Pyrkon, tym razem ulokowany w budynkach Targów Poznańskich. Impreza jak zawsze bardzo udana, organizatorom chwała i cześć. Nie będę może rozpisywał się szeroko – wystarczy powiedzieć, że nie dość, iż towarzystwo zjechało wyśmienite, to jeszcze udało mi się przezwyciężyć złą tradycję i nie przekroczyć granicy, za która wypada się już nad sobą zastanowić. Nie było więc rock’n’rolla ani trzydniowego kaca, były za to długie godziny dyskusji z wartościowymi ludźmi. I niech to będzie nową tradycją.

Dalej w temacie konwentowym. W dniach 15-17 kwietnia w Krakowie odbędzie się impreza pod tytułem Kraków Game Fusion, na którą zostałem zaproszony. Cieszę się na myśl o wizycie w tym ślicznym mieście, z którym wiążą mnie bardzo wesołe wspomnienia, i oczywiście serdecznie wszystkich zapraszam. Do zobaczenia w Krakowie!

About rogosza


9 responses to “o Klemensie i konwentach

Skomentuj

